سامیارسامیار، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

کنجد مامان و بابا

هفته 28

1394/2/21 13:24
نویسنده : ayda
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

سلام پسر گلممحبت

مامان جونم خیلی وقته که نتونستم بیام وبلاگ و خاطراتمو بنویسم

امروز وارد هفته 28 شدیم

از هفته بعد میرم تو 8 ماهگی

ماشاالله تو خیلی بزرگ و قوی شدی و همچین منو لگد میزنی که من همش احساس میکنم بقیه هم دارن تکونای شکم منو میبیننخندونک زودی دستمامو میذارم رو شکمم تا کسی نبینه قه قهه

شبا هم که نمیذاری مامان بخوابهههچشمکهمش اون تو ووول میخوره واسه خودت

عزیز دلم دیروز بابایی برات یه تخت کوچولو ساخت تا بچسبونم به تخت خودم تا راحت بتونی توش بخوابی

از وقتی این تخت رو دیدم خیلی خیلی دلم میخواد زودی بیای تا ببینم

بغلت کنمبغل...نازت کنممتنظر...ببوسمت...بوس

از خدا میخوام همه اونایی که بچه میخوان زودی مامان بشن

مخصوصا دوستای صمیمیه من خاله آویسا،خاله شبنم،خاله ندا،خاله آذی و خیلی از خاله های دیگه ای که داری و اسمشونو فراموش کردمدلخور

عزیزم تو به نی نیاشون بگووو زودی بیان تو دل مامانشونبغل

پسر گلم بعدا میام عکس خریداتو و همچنین تخت خوشگلتو میذارم اینجاااازیبا

پسندها (2)

نظرات (1)

*...مامی مریم...*
28 اردیبهشت 94 8:38
,وارد هفته 6 شدی عشقم نه 8 من منتظر عکسم ها
ayda
پاسخ
مریم جونم دکترمم میگه هفته 26 ولی سونوی بیرون میگه 28 نمیدونم والا قاطی کردم