سامیارسامیار، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

کنجد مامان و بابا

پسر پسر قند عسل...

1393/11/15 11:16
نویسنده : ayda
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم, عزیز دلمزیبا

دیروز فهمیدم تو یه پسر کوچولو هستی تو دلم و داری کم کم بزرگ میشی تا بیای پیش من و بابامتنظر

عزیز دلم دیروز پهلوم خیلی درد میکرد و از تو خیلی نگران بودم

واسه همون به عمه نعیمه جونت زنگ زدم تا از دوستش برا سونو برام وقت بگیره

که خدارد شکر همون روزم وقت داد و ساعت 5:30 بعد از ظهر با مامانی (مامان رقیه) رفتیم سونو گرافی

ماشاالله هزار ماشاالله کلی بزرگ شده بودی

و آقای دکتر دستای کوچولوتو ،انگشتاتو،پاهاتو،چشمای خوشگلتو و ... رو بمن و مامانی نشون داد

و ماهم کلی ذوق میکردیم و بیشتر از همه خوشحال بودم که سالمی و همه چیزت کامل تشکیل شده عزیزم

بعد آقای دکتر گفت که نی نیم پسرهمحبت

منم کلی خوشحال شدم

قربونت برم مامان جون

بعدم بابا سعید زنگ زد پرسید که معلوم شد جنسیتت؟ منم گفتم بلههه یه پسر خوشگل میخواد بیاد

رفتم خونه به ماما اکرم هم گفتم که پسری

خلاصه هممون کلی خوشحال بودیم که سالمی و هم اینکه جنسیتت معلوم شده بود و دیگه میتونستم با خیال راحت برم خرید

اینم عکست که 13 هفته و 3 روزته

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیسان ، ترانه
16 بهمن 93 12:14
خیلی نوشته هاتون زیبا بود«««« به وبلاگ من وخواهرم هم بیایید وحالشو ببرید